sobota, 27 października 2018

Londyn Harrego Pottera

   
   Nie jestem wielbicielką książek o  Harrym Potterze, ale wiem, że ten kto pracuje z młodymi czytelnikami, nie może nie znać podstawowych faktów z biografii wychowanka Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Kiedy więc wysiadłam z metra na St. Pancras Underground Station, natychmiast pobiegłam na peron 9 i 3/4 na King's Cross. Bo to właśnie tam można się przecież przekonać, kto jest, a kto nie jest Mugolem. 
  Na peronie roiło się od  fanów młodego czarownika. Po rozmowie z kilkorgiem z nich śpiesznie przeniosłam się na miejsce, gdzie można podziwiać pomniki wystawione ni mniej, ni więcej -  tylko... czarodziejskim różdżkom! Wszystkie należą oczywiście do postaci z powieści J.K. Rowling. Najbardziej oblegane były rzeźby pokazujące różdżki Harrego, HermionyVoldemorta.       
  W Londynie wiele miejsc kojarzy się z Harrym Potterem, ale
pamiątkowe zdjęcia dla czytelników naszej szkolnej biblioteki zrobiłam tylko w dwóch z nich...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz