poniedziałek, 28 września 2020

PO WER w St Giles

Poniedziałek - czas na prezentację naszego projektu PO WER podczas zajęć w mojej szkole językowej:



Polskie pierniczki na pewno nie zaszkodziły w ciepłym przyjęciu małego referatu o założeniach i finansowaniu projektu PO WER :):

Oczywiście sporo czasu poświęciłam działaniom projektowym, które odbywają się w ramach projektu w naszej szkolnej bibliotece.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się
Skype Project i Bookmark Exchange Project - dzięki którym czytelnicy naszej biblioteki kontaktują się z rówieśnikami z innych krajów w ramach Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych.

W prezentacji skupiłam się jednak przede wszystkim na najważniejszych informacjach o Polsce, Białymstoku i Puszczy Białowieskiej.






Wspólnie przeczytaliśmy fragmenty tekstu o naszej patronce pt.
''The Extraordinary Life of Simona Kossak" (https://culture.pl/en/article/the-extraordinary-life-of-simona-kossak)


Byłam baaaaaardzo zadowolona, kiedy na koniec kilka osób dziękowało mi za  ,,Super ciekawą prezentację" (cytuję) :)), a Maki z Japonii i Furkan z Turcji powiedzieli, że z pewnością wkrótce odwiedzą Białowieżę, bo wydaje się im ona ,,jednym z najwspanialszych miejsc na Ziemi". Zapraszamy na Podlasie!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz